Stel je het “financiële” leven van je klant even voor als een emmer… en mocht het fout gaan is er het “verzekering” vangnet.
Drie dingen gebeuren met de emmer:
- De emmer raakt leeg. Je hebt geen geld meer om je ideale levensstijl vol te houden.
- De emmer stroomt over. Je hebt misschien wel te lang gewerkt, terwijl je eerder leuke dingen had kunnen doen.
- De emmer is gevuld, maar stroomt niet over. Je kunt zonder zorgen leven en genieten van je vrije tijd.
Door op deze manier te werken kan je eenvoudig antwoord geven op vragen van klanten zoals:
– Kan ik goed met pensioen en zo ja eerder stoppen met werken?
– Hoe moet het financieel als mijn partner overlijdt?
– Wat gebeurt er als ik arbeidsongeschikt word?
– Welke verzekeringen heb ik nodig als het mocht fout lopen?
Dit idee is de basis van de Comfortplan adviestool.
Alle vaststellingen en adviezen worden samengebracht in het gepersonaliseerd adviesrapport.
Wenst u te zien wat de Comfortplan adviestool voor jou en je klanten kunnen betekenen?